grattis mamma<3

Skrivet: 2008-06-21 Kl. 19:10:19
igår : igår var jag med simon ,vi åkte upp till mamma och pappa
i berga och firade midsommar där.
käkade lite gott med helen, jens och mamma pappa simon och jag.
senare på kvällen så gick vi ner till dit vi stog när jag var liten
och träffade massa med gammalt folk ;)
haha, det var jätte kul :D:D:D:D
senare på kvällen så åkte jag och simon hem, det började
ju somsakt bli lite små kallt, så vi drog oss
hem och såg på film och myste :)

idag: idag vakknade jag utan att det åskade.
trodde att jag skulle dö så jag hoppade jätte
nära simon och vägrade släppa honom (är rädd för åska)
sen bestämde vi oss för att åka till mamma och pappa
i berga för hon fyller ju år idag, så vi firade henne
och mamma o pappa bjuppade oss på pizza
och  sen åkte vi hem med tina och tommy..
så nu i sitter jag och simon här och vetinte vad vi ska göra ikv !:D
men det lär ju sluta med att vi sitter hemma och glo
på film som vanlig!!


puspsuss älskar dig simon!<3
saknar dig rikke :D hoppas du har det bra <3




Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0