gläjde,lycka & ljuset!

Skrivet: 2008-03-19 Kl. 20:56:42
hellu..
jag börjar skriva som vanligt;) hahaha, idag har jag gått i skolan, kom upp itid och skolkade inte en ända gång.
jag är faktist stolt över mig själv, pinsamt men faktist sant!
jag har varit så glad och sprallig på skolan idag, jävligt skönt faktist! =)
alla har varit glad o lycklig, det bara lyser om folk när man möter dom.sånt gillar jag, fortskätt så alla :D
efterskolan så åkte jag hem och spelade gh3, jag är fast i de nu :O:D mina nya hobby
bättre än datorn ffs:D men sen kom emelie till mig och började spela hon också.
sen kommer tessa in till mig också, börja spela hon också, sen har vi bara spela hela tiden!
okej då, jag fick väl dans ryck 20 min innan doms buss gick;) med det är ju sött!
men nu sitter man här själv och kollar runt i syrran(rikke) blogg :)

själv så känner man lycka hela tiden nu, allt är ljust för mig nu!
tror det är min älskade pojkvän som gör allt underbart, saknar dig älskling,
fast vi har ju inte varit ifrån varandra länge alls, men en dag är för mycket för mig troja;)
men imrn så ska vi umgås:D ÄLSKLIING!<3
han ska sova hos mig också!
så himla skönt att bara tänka på nuet, och inte all framtid.
och bara se lyckan och ljuset
och inge jävla mörker och ångest!
min ångest är som bort flygen, allt mörker har blivit ljust!
jag mår som en dans
jag är en dans
allt bara rullar på
och jag rullar fram
ingen kan stoppa mig nu, inget kan hindra mig heller.
jag är den jag är, jag är lycklig nu, försök att stoppa mig om du vill
men du lyckas inte.
simon nordin, du fångade mitt hjärta med en storm
och du fick mig att känna kärlek igen,
du fick mitt hjärta att slå igen
mitt mörker färgade du till färg
kasta inte bort mitt hjärta nu, jag älskar dig
och du är mitt ljus!
behåll det och ta väl hand om det hjärtat.
you are the one and only<3

på fredag så drar jag och älsklingen till hans mamma som bor i indal
kommer hem på söndag, men jag har med mig mobilen så ni kan ju ringa mig,
jag lämnar er inte helt;) hihi!

ville bara säga att mina älskade vänner och familj betyder allt.
och min älskade simon,massa pussar på dig, saknar dig bajbe ;) du är också allt<3<3

imrn äre skola också,vi fick inte vara ledig,eller gå halvdag medans alla andra ska få göra det, det är ju så fuskigt:( menmen, det är väl bara att kämpa på de :)

men aja, nu ska jag läsa vidare på syrrans blogg och kolla vad hon
hittar på för nå tok i barcelona ;)

mamma, du är bäst! jag är så stolt över dig!
stå för sanningen<3<3 älskar dig<3
image25
image27

image28
image29

jag tänker på dig rikke, hoppas du hare bra!
skickar kramar vida internett till dig<3
jag saknar dig faktist :$

ja men visst är hon snygg? ;)

Kommentarer
3 KOMMENTARER


» Rikke

oj ja visst fan va hon snygg alltid... eller inte!

haha älskar er, ni är snyggare!

Tidpunk: 2008-03-20 @ 01:00:51
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se
» Stina

diggar bilden på ricke ;d

Tidpunk: 2008-04-14 @ 22:38:30
Bloggadress/URL: http://phstiwa.blogg.se
» Angen

hahaha snygg bild på rikke=)

Tidpunk: 2008-04-22 @ 10:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0