längtar så

Skrivet: 2008-05-07 Kl. 10:31:53

Heeej! :)

Ni ska bara veta hur mycket jag saknar min syster
Rikke Nilsson, som kommer hem imorgon :)
Åwh, ska bli så kul att få träffa dig igen!
Det känns som 100 år sen vi sågs sist!

Men nu sitter jag på skolan (extra engeskan)
och är i data salen, vi får sitta här ganska mycket
nu ändå, pelle är så snäll :)

Idag efter skolan så ska jag vara med Maria,
wiho :D undra va vi ska hitta på.. 
Har ingentingen ingenting att skriva..
så jag få skriva någon annan dag när
det har hänt nått kul i mitt liv :)
Pussheeej<3

*supa på lördag!<3<3 


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» stora syster

jag älskar dig, saknar dig.
underbara du!

Tidpunk: 2008-05-16 @ 14:05:51
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0