fuck

Skrivet: 2008-11-11 Kl. 22:31:49
ja min dag blev ju inte som jag hade tänkt den, kom hem med simon och mamma
serverade fel mat för mig (äcklig) så jag gjorde mig nåra macker.. sääällan! men det
var så mycket godare! :) efter maten så kollade vi på tv och sen gick vi in till mitt rum
och simon somnade med engång, så jag kollade på lite mer tv och sen somnade jag..
men det värsta var att jag skulle bara sova i nåra timmar ,men då kom mamma in
klockan 21.10 och säger att vi ska kliva upp! och fyyyfan vad less jag blev när jag
såg att klockan verkligen va det också.. såå GAAH! nu sitter jag här och är irreterad på
mig själv för att vi sov för länge, och att jag var dum med simon + att jag inte ha nåra kläder..
sååååå.. lifes sucks..

imrn äre som sakt prov också, så varför sitter jag här då??
nu ska jag hoppa till sängen och plugga lite till provet och sen
ska jag sova..
hade frästen prov idag också, gick väl sådära svarade på alla fråger
förutom 3 + att jag hade fel på 1.. så 4 fråger dåå..
menmen, hoppas jag få G iaf ;o



och imrn kanske jag ska vara med Tina, iaf jag frågade om hon ville..
men har inte fått svar än.. HOPPAS ATT HON VILL! :D
puss & godnatt<3<3

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» stora syster

Eeeeeeeeeey sett P!nk 2 ganger...Neeej denna gang vart den 3e...

Sag henne gatufesten i sundsvall-04 tror jag de var... Forra aret i globen och nu har...

I tidningen va de bara ca 300 pers som fick komma in.. hur underbart va inte de da.. de va nastan inge folk... :-)

Sen efterat vart jag utbjuden av P!nkan att ga pa mexicans resturang, men jag tackade nej eftersom jag ar upptagen...

du vet folk blir som besatt av mig nar dom lar kanna mig...haha



Lycka till pa provet!



O du... ogonkramen far du skriva mer om... for att Isas syster ska kunna ta prover till dig behover hon veta vilken d va...

Puss love

Tidpunk: 2008-11-12 @ 12:17:10
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» Mamma Till Tea

hihi jaaa jaaaag och tea vill deeet !! Weeei ,, ses snart

Tidpunk: 2008-11-12 @ 12:36:41
Bloggadress/URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0