fullt upp hela veckan!:D

Skrivet: 2008-11-24 Kl. 19:05:18
men guuud, jag har fullt upp hela veckan nu iaf..
tur att jag har en kalender på mobilen hahah!!

Tisdag; Tandläkarn på morgonen och plugga lite engelska o matte till proven.
och se på tv då klart ;)
Onsdag; Ska vara med Simon och plugga lite engelska o matte
Torsdag; Då blire prov i engelska o matte och plugga lite försäljning.
och birsta med mammsen :D
Fredag; skolan slutar och då blire bara hem och göra sig klar för fest
Lördag; Sova ut och göra mig klar för fest igen.
Söndag; bakfull och pizza hoppas jag på! :D

Och idag så följt med Tina till tandläkarn för jag har varit barnvakt
medans hon lagade hål så var jag med Tea :D
sen kom tessa till mig och väntade på Tina, så slapp jag vara själv.
efter tina var klar så gick hon till carro, och jag o tessa till vibacke för att
hälsa på gammlärarna mina :D vilket som var jätte kul! sen åkte vi
hem till tessa för att göra oss klar sen så åkte vi skridskor med båsk
och davve, som inte var allt för kul, men det var kul! :D sen kom
mammsen och hämtade mig, och nu sitter jag här:D hihi!!
men aja, ska gå och se på hockey och käka lite mat nu! :D pUSS!


lill pluppen var jätte glad idag när Tina gick ;D haha närå :D
sötungen !<3<3


och lilla jag har ont i skallen dag in och dag ut!
hoppas jag får en skena imrn hos tandläkarn så jag slipper att ha ont i skallen..
för när jag sover så biter jag ihop tänderna och på så sätt får jag ont iskallen!
men aja, ta hand om er<3<3

Kommentarer
4 KOMMENTARER


» Mamma Till Tea

söööt tea,tack för idag ... ikea torsdag ? vaffö? ja osså kanske hihi

Tidpunk: 2008-11-24 @ 19:16:29
Bloggadress/URL: http://tnilsson.blogg.se/
» Rikke-tikke-taaaavi

o lyllo diiiiiiiiiiiiiig!

Tidpunk: 2008-11-24 @ 19:31:12
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» mamma

ooo lyllo dej då som fått vara barnvakt/puss

Tidpunk: 2008-11-24 @ 19:34:06
» Matilda

svar: jahaja, men gud vad skojsigt :D hihi det blir nog kul :)

Tidpunk: 2008-11-24 @ 21:54:07
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0