idaaag!

Skrivet: 2008-11-20 Kl. 13:32:17
sitter på skolan nu och ska snart ha matte..
sen äre datakunskap sen slutar vi men jag vetinte om
jag orkar gå på datorn, för jag har så jävla ont i skallen :/
men ska försöka gå.. men efter skolan så ska jag vara med
tessa, och kanske lillie men jag vetinte :b
Sen ska Simon komma och sova hos mig iaf.. tror jag..
men han är ju alltid så jävla sur så jag vetinte om han vill
sova hos mig.. men aja, snart kommer väl matte anders
och säger goooddag allehopa, nu börjar matten
hej då alexandra hej då helene.. som vanligt! haha
men ha en bra dag allehopa:D pöss!!



SNAAAAART FREDAG! :D

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ahult

hej då alexandra hej då helene.. som vanligt! haha



du glömde ju haileen xD

sötnöt!<3

Tidpunk: 2008-11-23 @ 16:52:55
Bloggadress/URL: http://ahult.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0