jag vill ha ett par uggs

Skrivet: 2008-11-19 Kl. 12:12:27
Tjabba hejsan :D

Sitter på skolan nu och tråkar, vi har lunch så vi sitter vid datorn istället..
haha nöördarna :D jaja, sött de! :D men de är väl lika bra det eftersom
jag har inte bloggat på ett tag men det är för att jag har haft migrän och feber.
så jag har inte orkat gjort nått annat än att ligga och se på tv :b
Simon kom till mig igår efter han hade tränat klart så vi gjorde lite kvälls fika
och sen gick vi och la oss och sov! :D

Snart så äre matte, och jag o maria behöver inte jobba nått igentligen eftersom
vi ligger först i matten... men vi ska jobba på änu mer bara för de :D hahha
sen blire administration och så ska vi få reda på hur det har gått på proven.
känns lite spännade de .. hehe! :D

men idag så ska jag vara med simon en sväng sen ska han hem och göra
nått,:S haha.. men det gör inte mig nått, för jag ska se på grays anatomy som
är så jäääääääävla bra, jag vill bara se dee nuuuU!:D:D haha guud, jag är så trött..
vill bara gå och lägga mig nu!


AJA NÅN ÄR  VÄL SNÄLL I VÄRLDEN?
KAN NÅN KÖPA ETT PAR UGGS TILL MIG??
GÅR INTE ATT LÄGGA UT DOM SOM BILD, MEN DET ÄR BARA
ATT GOOGLA SÅ KOMMER DOM FRAM :D KÖÖP TILL MEEJ :D
Pöss

Kommentarer
3 KOMMENTARER


» stora syster

vad fan ar uggs!

Sana dar fula byxor?



hoppas provet gick bra foressten!

Love you!

Ses om 1manad - 1dag

Tidpunk: 2008-11-19 @ 12:15:10
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» Matilda

jag kände mig dum som inte gjorde din :) säg till nästa gång så får du ett undantag :D thihi

Tidpunk: 2008-11-19 @ 13:44:49
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/
» elin

det finns uggs på Skopunkten vid Ica maxi i birsta, 250 kr! billiga! :D

Tidpunk: 2008-11-19 @ 15:51:40
Bloggadress/URL: http://esahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0