ny design!NÖÖJD!

Skrivet: 2008-11-10 Kl. 21:33:32
åh själv så är jag jätte glaaaaaad för min nya design som jag ska
tacka frida för återigen! :)


skolan har väl gått sådära idag, är lite trött att kliva upp sådära.. men
det går bra när jag tillslut har tagit mig upp ur sängen! ;)

Efter skolan så åkte jag hem och såg på tv och slappade,
väntade på att simon skulle sluta och komma till mig..
det tog sina 4 timmar men han kom till slut,
så mamma bjöd på kycklingsallad och mackor,sen var jag
dö mätt.. såå jaa, min dag har inte varit så speciell direkt,
men nu ska jag hoppa ner i sängen och vara lite med simon!
pusshej<3<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Frida

Säkert att du är nöjd? Det är ingenting du vill ha ändrat? Ser bakgrunden bra ut på din dator? fick fråga tre olika, men tre olika skärmar för att få det bra :o)



ingenting mer du vill ha till? Annan stil? Egna bilder som rubrik i menyn, en text i slutet av alla inlägg eller en bild? eller kanske t.o.m. kombinerad?





Anledningen till att jag leker 1000 frågor är för att jag gjorde en design för ett litete tag sedan som inom loppet av en vecka - tio dagar vart utbytt fast personen sa att den var nöjd. Så jag ser hellre att jag gör om min design än att någon annan gör en helt ny :o) Ja du förstår nog vad jag menar :o)



Hälsningar Frida

Tidpunk: 2008-11-11 @ 01:20:44
Bloggadress/URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0