tessa!!

Skrivet: 2008-11-13 Kl. 21:34:43
Idag har jag varit med tessa, som har varit heelt underbart!
vi gick på stan en sväng och skulle kolla på en ny affär som vi
trodde skulle ha jätte snygga kläder, men det visade sig att
det bara var fula kläder och dyra kläder! HAHA!!

efter stan så drog vi hem till mig och låg och pratade i sängen
i 4 timmar, fattar ni 4 timmar? men det känndes som 1 timme typ.
men så fel hade jag om de.. haha!
Men nu har tessa åkt hem, följde med henne till bussen men sen
gick jag hem, och nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska rulla
iväg tills 10, för då ska jag ringa simon, för då har han slutat träna!
hihi, han har börjar lirat innebandy, (KORPEN) vilket jag tycker är pinsamt,
men de är ju bra för han så han bli stooor och stark ! hahaha!!
men puss påer:D<3

PS; TESSA?? DU MÅSTE BLOGGA MER, DE VA EVERHETER SEN!!:D
PYYSSS!

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Syrran

hej vackra syster!

Loggar in sista gangen innan vi aker..

Tankte bara saga att jag onskar er en trevlig helg och att jag alskar er..

Snart sitter jag har o ska flyga till sverige...Kingen!

De narmar sig!



Alskar er alla o jag onskar er en revig helg!

Puss pa ig gogumman

Tidpunk: 2008-11-14 @ 09:19:48
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» tessa

tack själv gumman!<3<3<3 du ä typ bäst lixom:D<3

Tidpunk: 2008-11-15 @ 12:14:21
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0