alexandra

Skrivet: 2008-09-11 Kl. 20:12:06
idag har jag varit med alexandra, vi hade skit kul.
började att tog oss en macka och satt och snackade skit,
sen gick vi in till mitt rum och började snacka änu mer om
allt och ingenting, jätte mysigt :)
och sen kom vi på att vi ska gå ut och fika nån kväll och
snacka massa skit och så :b men hon är ju bara allt
för söt alexandra, min lilla barndoms kompis<3 ihih

men nu sitter jag bara och tänker på min lillabäbis,
jag saknar honom jätte mycket<3 :(
hoppas jag få se han en liten sväng imrn innan
jag måste göra mig klar för att festa med tessa :D
hoppas vi kommer ha kul imrn då gumma<3


Alexandra & jag sen liten :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0