Älskade Tea<3

Skrivet: 2008-09-29 Kl. 22:29:08
k ä n n s   s o m   a t t   j a g   i n t e  h i n n e r   b l o g g a    l ä n g r e , men det ska bli ändringar framöver:)
idag första skoldagen :) det gick TOPPEN! fast jag var ju bara på en lektion,
men det gick jätte bra faktist, fast jag trodde att jag bara skulle vända och
gå hem igen..hatar att vara själv och inte känna någon, jag känner mig så liten då..
men inte idag. idag var jag stark,*stolt över mig själv*.. efter skolan så åkte jag hem
och väntade på att tommy och tina skulle komma och äta lunch med mig och
 mamma, men jag käkade före dom för jag blev jätte hungrig :D sen kom dom tillslut
med lilla tea, hon är så mysig, fast hon sover hela tiden ,men det gör inget:D
 min älskade simon  kom till mig också, så vi sov ett tag, man blir ju så trött efter en
skoldag, hahah!! efter vi hade vaknat så såg vi på tv och snackade lite..
sen åkte han hem och mamma bjuppade på daim tårta, mummaa!!! och jag
 fick ta tea på mina ben, jag vågar ju inte hålla
henne än, är rädd att jag ska bryta nacken på henne, så hon fick ligga på mina ben!
men hon är så bara för vacker, så man vill ju inte släppa blicken ifrån henne!!

imrn blire skola igen, kämpa kämpa!! måste ligga i stenhårt i skolan nu eftersom
jag ligger så mycket efter, men jag tänker ge gärnet eftersom jag vill klara dethära!!
men så det ska bli kul! :) men nu kan jag inte hålla mig längre! nu måste jag lägga
upp nåra bilder på Tea som jag knäppte idag så Rikke få kolla lite på henne :)
puss och kram!<3







kasnke inte är världens bästa bilder, men titta lillhanden!
JAG ÄR HELT KÄÄR I HENNES HÄNDER & FÖTTER!<3<3


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» moster Rikke

men ooooooooooooooooooooh!

Isa har bokat resa hem... 18/12-28/12!

Kan inte aka hem innan jul, de blir for dyrt.. jag ar inte gjord av pengar...



halsa Tina de!



Alskar er!

Tidpunk: 2008-09-30 @ 10:31:46
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0