bjud mig

Skrivet: 2008-09-06 Kl. 15:33:25
3 dagar sen jag bloggade nu :O
sorryyy :D:d
men det har gått toppen i skolan, men väntar fortfarande
på svar på om jag kommer in på handel eller inte ...
men idag vill jag supa ner mig själv typ..
så känns det som, som det är någon som har gott
om alkohol så kan ni ju alltid ringa mig
och bjuppa mig på en fylla, låter det bra?
för jag har dålig med pengar.. inte ens en 50 öring..
fyyyfaaan!

men igår så var jag med simon, såg på filmer och
myste lite, käkade godis och drack cola cola :))
myys :D:D men jag orkkade inte vara uppe så länge
så jag somnade vid 12 haha :D:D
men som sakt,
BJUPPA PÅ FYLLA VÄNNER :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0