helgen

Skrivet: 2008-09-14 Kl. 21:13:17
hejhej :)
Igår gick jag upp till Tina och Tommy och va med dom ett tag,
Micke och Lotta var också där.. Dom bjuppade mig på tacos också..
toppeeen :D as gott! :):) sen kom Simon och hämtade mig för
vi skulle åka till Simons mamma och vara där och sova där,
vi hade det väldigt myisgt där och så :)

Sen idag åkte vi till nåt ställe för att simon skulle kolla på en epa,
och det var en lång väg dit ska jag säga dig.. och självklart
blev jag åksjuk, men det gick bra :) fick bara ont i skallen typ :b
Den såg väl ganska bra ut, jorå..men den var fin, så han ska
nog köpa den nångång här i veckan!!
Sen skjusade dom hem mig och jag hoppade in i duschen fortare
än fan ska jag tala om för dig :d fett skönt :d
efter det så satt jag mig vid tv med mamma och såg på hål i väggen.
hahah det var skit kul, och söta björn gustavson, vilken jävla
kille han är :) han är så jävla skööön och rolig :D

Imrn blire skola sen ska jag följa med simon till körskolan!
PUSSHEJ<3<3<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Moster R

ERRRPERS!!! haha...ni ar ju roliga ni!



O vet du, idag ska jag nog oxa gora natt tacos liknande... vill oxa!

Meeen grejen ar den att jag mar illa bara jag tanker pa kottfarsen, den ser inte ut som hemma...



Uuuush!



Nu ska jag dricka mitt kaffe, bra att du tar hand om Tina nu nar inte jag ar dar!

Dra ut na pa promisar..Ikea,stan vad som helst bara hon gar!



Puss alskar dig lillasyster!

Tidpunk: 2008-09-15 @ 10:35:53
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0