m, tina på birsta :)

Skrivet: 2008-09-07 Kl. 18:24:07
idag så ringde Tina mig och ville att jag skulle
följa med på birsta, och det gjorde jag det :)
väckte simon och fårgade om han ville
följa med, men det ville han inte, så han åkte hem..
Jag gjorde mig klar och gick upp till Tina,
det var det jobbigaste jag har gjort på evigheter
kändes det som :O men var där ett tag sen
åkte vi till birsta och kollade lite..
tina fyndade och köpte 4 linnen för 100 kr :)
sicket klipp :):):)

sen drog vi oss hem efter ett tag, hem till henne.
Tina skrev blogg och jag rikke o isa kollade
lite på tv, sen bestämde vi oss för att åka
ner till kebabcity för att käka allehopa :D
men vi tog med oss maten hem och käkade hemma.
och nu sitter jag bara här med tina som springer
runt och yrar och bakfulla rikke o isa.. och sondra
tinas kompis :) men nu är jag as mätt så jag har fått
knäppt upp byxerna hahah!!:D:D


jag och min gravida syster :)<33<33


rikke och isa, så såg dom ut igår kväll innan krogen :D



och rikke har käkat fågel mat:D hon gillar det:)

SIIIMON BÄBIIIS, i miss you<3 älskar dig hjärtat

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0