mhm.

Skrivet: 2008-09-24 Kl. 16:11:22
i d a g  h a r   j a g  v a r i t  p å  s k o l a n, och det har varit som vanligt ;)
men jag fick vara ledig ifrån sista timmen idag eftersom
jag skulle på handel möte idag,jag som trodde att
jag hade en chans att komma in på vanlig handel, men så
vare ju inte.. det var handel trainee, och det tycker inte jag
verkar så himla bra, men själva mötet gick väl bra, men åh..
det finns ju plats på vanlig handel säger alla, även mina lärare..
men inte dom jag hade mötet med idag, dom sa att det var fullt!
jag blir jätte less, & speciellt jätte ledsen, eftersom jag var så pepp
på att det var vanlig handel med det vare ju inte!!

H a r  g å t t  p å  s t a n  m e d  T e s s a  idag också, hon köpte en
skit snygg tröjja som hon passar skit bra i ;)
självklart den är snygg eftersom jag har en likadann
fast en mörkblå ;) men skit snygg!
och nu sitter jag och väntar på att Lillie & Tessa ska
komma till mig, så jag passade på att röjjade upp
lite i mitt rum eftersom det ser ut som ett helvete, +
att jag gör ren min navel eftersom jag har fått inflamation
igen i hålet :( sääällan! menmen, ska gå som bra de också ;)
men pusshej<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0