stan med tina!

Skrivet: 2008-09-18 Kl. 18:32:43
i d a g har jag gått på stan med Tina, hon skulle träffa
Sondra och fika, men jag följde med jag också :)
Så vi satt på cafe charm i nån timme och snackade lite.
sen skulle jag och Tina käka lite sallad på nått cafe,
så vi tog oss en kyckling sallad..
vi trodde att den skulle vara god, och en helt vanlig
sallad med gurka och tomater.
Men så vare ju defenetivt inte..
sallad vare ju inte, det såg mer ut som kanin mat,
med koskos, iskal kycklig och sol torkade tomater,
med nån jävla soja!
det var så jävla äckligt så det gick inte att käka..
och det värsta va att den ser så jävla god ut, men
den smakade verkligen skit!
och den gjorde verkligen det, låt er inte bli lurade
av min bild jag ska lägga ut på den sen ;)

 
det äckligaste EVER!!

M e n  n u  sitter jag och mamma och väntar på att hockeyn
ska börja, så ikv blire väl chirre och dirre till hockeyn då ;)
Men  Tina tänker inte se på någon jävla hockey, det är ju
så bra'a pogram på tv idag, så hon tänker inte se på hockey...
hahah söt hon är :) men hon ska sova hos mig ikv igeen :)
hon sov hos mig igen, fast hon snarkar så mycke nu,
eftersom hon är så förskylld, men men.. jag ska ha
öronproppar ikv så jag kan sova iaf :)
men PUSSPUSS<3<3


   

min vackra syster är uppsvälld i ansiktet idag igen, speciellt näsan och munen, men du är vacker ändå<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0