Hos Simon på kalas!!

Skrivet: 2009-04-04 Kl. 16:10:27
Hallå där!! :)
Sitter hemma hos Simons pappa nu, Ida fyller ju år idag så vi är här
och fira henne, men jag sitter nog här inne i Simon rum, haha!! Jag
är lite halv blyg just nu.. hahah!! ;)

Men innan det så var vi hemma hos Tina och va barnvakt åt Tea för
Tina skulle göra sig klar för fest ikv..Hon blev jätte fin, heela hon!
Fina kläder underbart lockigt ängla år och sminket är perfekt ;)
Hoppas du kommer ha det kul idag då syrran. rocka loss medans
du kan, haha!! :D

Ikväll så har jag ingenaning om vad som händer.. Men nått roligt
borde det ju bli. haha!! :D
aja, nu ska jag kolla facebook.! :D
pok

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0