äääälska ellen i mörkt! HAHA

Skrivet: 2009-08-30 Kl. 21:44:53
hej, tja, hejsan, tjabba, todilo m.m. !!

igår åkte jag hem till simon och va hundvakt, jätte mysigt. jag älskar hundarna.
och simon förden delen också.. tummen upp för de (Y)
vi såg på sagan om ringer 1 också, fast vi såg inte hela, vi blev för trött.. iallafall jag.

idag så käkade vi frukost.. weey :s gjorde oss klara och såg på tv och efter det så
tog vi bussen till stan, för jag skulle hem och simon skulle träna med filip.
men när jag kom hem så var tina,tommy och tea här också, dom var bara här för
att lämna av tea, för dom skulle ut och äta och se på bio, sweet:) ahh juste, tina
fick låna ett par leggings av mig också! HAHAH :D

men sen drog dom och jag och mamma lekte som fan med tea idag, glad pruppen
våran vettu! hon skrattade tamigfan hela tiden. så hon gjorde min dag, helt klart.

ja men justefan, vem har fått ont i halsen igen då?
vem har fått varbullar på halsmandlarna igen då? jo om inte kajsa fucking nilsson..
så jävla trött på bajs halsen nu alltså.
.

men imrn så ska jag vara med elin och stina efter skolan, och älskade ellen ska
färga håret. GRR!! hon kommer bli mörk igen!! WEEEEEY! jag älskar elin i mörkt!
HAHAH LOL, låter lite fel.. men aja, de är sweet:D

jag är avis, behöver också färga håret. men får vänta tills jag får pengar..
TYP I SEPTEMBER!!! :/ fuck that..få väl panta burkar eller nått. HAHA
det var vi ju gott om..:s


så mörk ska jag inte bli iallefall..

Kommentarer
4 KOMMENTARER


» Syster

Men vad är de jag läser, har du halsfluss igen?

Jävla skit, är d Simon som smittar dig?hmm...



Hoppas du klarar dig bättre denna gång?!

Annars får vi hoppas att dom kasnke plockar bort dom på dig?!Eller ja... hoppas och hoppas, fan vad ont!



Ska lägga ut lite bilder sen tror jag, men först duscha,sen gå och handla lunch, sen åka till stan och lägga in svenska i min mobil och köpa batteri till min gamla, de batteriet har svällt upp och går inte att använda, de luktar illa oxå...



Tänkte Ísa skulle få den mobilen...Sen oxå lägga in spanska så hon förstår den.. hon som bara har nokia..

Ja du hajjar!Hahaha



Älskar dig bäjbi, krya på dig rosentoppen!

Tidpunk: 2009-08-31 @ 10:51:34
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» Syster igen

Förresten har du luktat på Gynnings parfym?

spännande

Tidpunk: 2009-08-31 @ 10:55:14
» Matilda

tråkigt att du fått ont i halsen igen :/

Tidpunk: 2009-08-31 @ 11:23:10
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/
» Stina

haha snyggbilden ;)

Tidpunk: 2009-08-31 @ 19:03:55
Bloggadress/URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0