lägenheten/stan

Skrivet: 2009-08-12 Kl. 12:15:42

todiloo i stugan! :D
Sitter i köket nu och har precis käkat :) Mäklarn har varit här idag och kollat
och knäppt kort och vädera lägenheten, Men lägenheten ska inte ut på internet
än, men det kommer så småning om när vi har hittat något hus som vi har fasnat för :)

Idag ska jag och mamma åka till stan och handla lite presenter till JullanBullan som
fyller år på fredag! :) Lillgumman blir 6 hela år! :) Helt sjuuukt,tiden går så jävla fort,
men en annan stannar ju kvar i ålden känns det som! :) Haha..

Senare ikväll har jag faktist ingenaning vad jag ska göra, men det är ju kajsa
nilsson vi snackar om! Jag hittar ju alltid på något :)

Ska kila nu:D hare bra alla, för det ska jag ha :D


engammal skön bild ifrån tranviken! :D tina är sniiigg därbak :D


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0