kliver in på fjärdedagen idag

Skrivet: 2009-12-31 Kl. 15:07:26
hejhej,förlåt för att jag inte ha skrivit på tre dagar!;B
men jag och elin är ju i vemdalen och lever livet så jag har inte tid
med att skriva typ! ;)

idag har vi bara chillat och väntar bara på att tiden ska börja gå
så vi kan göra oss klara inför party kvällen vi har framför oss!

vi ska fira nyår med elin A, frida och bodil i think!
kommer bli kung, peppa peppa peppaa!!

ps, vi har inte gjort nått speciellt när vi har varit här,
vi har bara druckit och lärt känna folk! :D snacka om kul vi ha haft här!:D

men hoppas ni kommer vara lika snygga som mig och ellenbanan ikväll!
ha en toppen kväll! SKÅL!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0