plugg hit och dit helatiden!

Skrivet: 2009-12-15 Kl. 21:53:08
jossan kom förbi en sväng vid sex och åkte hem vid halv nio!
men helt kockrent! :) så vi satt i sängen och snackade massa mysigheter :)
sen så pluggade vi lite, eller vi försökte!
jag skrev av henne efter som jag glömde ju papperna på skolan så det var ju bra!
så då kan jag ju plugga ikväll! :D prov imrn vettuuuu :)

fast sitter i soffan nu med rikke och mamma och dom se på tv och jag försöker
plugga, men somsagt, de går inte nå vidare bra direkt.. jag kan inte konsentera mig.
jag vill också se på film! :(

men ah, nu skiter jag i plugget och ser på tv istället.
och sedan ikväll så kan jag ju plugga lite? ;)
ah men de låter bra de:D

heejhopp alla :D


söt jossan

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» alexandra

...och sötkajsa! :D

Tidpunk: 2009-12-16 @ 01:00:28
Bloggadress/URL: http://lillasysteralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0