fika med brudsen :)

Skrivet: 2009-02-09 Kl. 13:40:56
hello :)
Sitter och väntar på att mobilen ska ringa.. Therese
ska ju ringa mig och säga att jag ska ta bussen ner
till stan, ska ju följa med tessa lillie och maria och fika.
Få se vad det blir för gott:) men det blir nog en
vanliglatte, och tessa är ju rolig hon, lillgumman!
- Jag ska nog ta en cola och en negerboll!
- Men tessa, skaru ta en cola och en negerboll?
jag ska ta en kaffe ja, hahah!
Dricker du inte kaffe?
- Jo, men jag är aldrig och fika, så jag vetinte vad man
ska ta eller vad man gör.
- HAHAHAHAHH!! du är rolig du gumman min! :)

Men Lillanki har varit här och fikat lite med mamma
och snacka massa skit, som vanligt;) Men hon är ju
så rolig lillanki, och alla hennes roliga utryck,HAHA..
asså man kan inte alltid hålla sig för skratt;)
Men nu ska ja bädda sängen och hålla fint här i
rummet mitt!! haha nu hör jag anki skriker här ute, o
hon och pappa kollar på anja persson som åker
skider nu, HAHAH!! :D rolig dom är ;b




fikafikafika idagidagidagidag :):)
massa mys med tjejerna<3


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» mamma

ja du är bra rolig du. puss

Tidpunk: 2009-02-09 @ 21:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0