finväder:D

Skrivet: 2009-02-25 Kl. 22:47:53
Hallå där !! :)
Vi fick sluta tidigare idag på skolan för vi hade ingen
matte, vilket var kanon skönt! Så man fick gå ut i fina
värdet vi hade här idag! :) Solen sken och snön fall
ner i från taken, kanon sköönt! :) nu är våren påväg kanske? :D
Men jag drog till JB för att träffa Maria, men Tessa och Sarha
kom ut och snackade med mig lite då och då, och även piltan,
men Tessa fick sluta tidigare än Maria, så jag och Tessa spelade
massa pingis, vi är typ skit bra! :D

Men sen så var jag med älsklingen, och vi busade bara hemma
hos mig, men självklart så somnade han i en halvtimme som
vanligt, fast jag väckte ju honom som tur va! :D

Men han drog vid 9 och jag satt mig framför tv med mamma.. :D
som vanligt, sen duschade jag och nu sitter jag här framför
datorn och nördar och dricker cola, hahah!!
JAG ÄR DATA NÖRD ?? NOT!! :D:D

Aja, men idag har Rikke och Issa skickat min födelsedags present,
och vem är nyfiken då? jo självklart JAG!!!
Jag vill veta vad det äääär!! :D:D

aja, nu ska jag fixa håret:D
pok!

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» tessa

VI ÄGER PÅ PINGIS TYP BAH :D

Tidpunk: 2009-02-25 @ 23:07:16
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/
» syster

inegn matte.. de va som fan!

Inge skola för mig idag..



Betämde mig för blofprov igår ju, men har haft mardrömmar om sprutan så jag klarar de inte.. jag ballar ur!

Men jag ska på sjukhuset för mer piller för ryggen,allaergitabletter för pollen och blåssan.. men jag svimmar om dom tänker sticka mig med nått vasst! då dör jag nog!



Ha en toppen dag o njut av vädret?!

Love u

Tidpunk: 2009-02-26 @ 11:29:20
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0