grattis mormor

Skrivet: 2009-02-13 Kl. 13:14:51
hejhej!
Jag var hemma ifrån skolan idag..
För igår så låg jag hela dagen när jag hade
kommit hem ifrån skolan, jag hade så jävla ont
i skallen, men idag är det lite bättre, men jag är ju
inte frisk. Men bättre iallefall.. Men jobbigt att
jag missade provet idag, men jag får väl plugga
på det i helgen så jag kan det till senare då :)

Men imrn kanske jag och Simon ska på 18 fest,
eller det bror helt och hållet på hur jag mår, men
det lutar åt det hållet iallefall :)

Men idag fyller mormor år, så grattis lillmormor! :)
Ska ringa dig och säga grattis lite senare:)
Men imrn så kommer vi och fikar hos dig :)

Men aja, skriver nått senare :)
pok

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Heléne Sundling

Kryyyyyyyya på dig! :) Jag missade också provet :o höhöhö.

Tidpunk: 2009-02-13 @ 17:31:23
Bloggadress/URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0