Hos Elin!

Skrivet: 2009-02-19 Kl. 17:08:56
Hallå där :)
Sitter hos Elin Jonsson nu ja :) Sprang till datorn när
dom skulle äta så jag kan skriva ett litet inlägg :)

Men idag har jag gjort prov iallefall,fick väl ganska bra..
Svarade på nästan alla frågor, eller alla utom
2 eller 3 tror jag! Men jag kommer nog få minst G hoppas
jag på, eller jag hoppas väl på ett VG, menmen!! :)

Efter Elin har käkat så ska vi gå ner till Stina Andersson,
lillgumman ville ju vara med oss idag också :) Men det
gör ju ingenting :) Men imrn ska jag fika med Isabell tror jag
och sen ska jag vara med älsklingen min :)

Aja, nu ska jag kolla på bilddagboken och facebook!
Kolla in min bilddagbok, knils!! <3
pok

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ida

pok!

klart du fixar ett VG!! ;D

Tidpunk: 2009-02-19 @ 18:35:45
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0