idag! :D

Skrivet: 2009-02-06 Kl. 15:26:43
Hej !! :)
Idag har jag varit på skolan åkt skridskor vilket var skit
kul, haha! :) min klass är ju så duktiga på att åka :d
Men nu sitter jag med Simon här hemma, och bara
vänta på att tiden ska gå, Vi ska ju gå upp till
Tina och Tommy sen för att han fyller ju år idag :)


Men på matte provet jag hade så gick jag G iallefall,
för er om undrade :)

Sorry för att jag inte skrev igår, men jag gjorde inte så
mycket, jag var bara med Simon och såg på film
och busade lite :)

Ha de toppen helg för det ska jag ha :)
Jag och Simon ska ut och äta och se på bio imrn
för vi ska fira våran ett års dag :) myspys! :D

Ha de bra! puss<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0