jag mamma och donken! :)

Skrivet: 2009-02-24 Kl. 21:28:39
Hejhej :)
Idag på skolan fick vi reda på proven på branch och produkt,
och jag är inte nöjd med mitt resultat, jag gick VG+, och jag hade
förväntat mig ett MVG, jag fick VG+ bara för att jag hade hoppat över
en MVG fråga, och det fanns typ 3-4 MVG frågor och jag svarade på
alla dom förutom en, och det var lite snålt betyg tycker jag!!

Men efterskolan så gick jag ut med hunden min, och sedan tvär
somnade jag i soffan, efter två timmar så kommer mamma hem
och väckte mig! Jag blev lite chockad själv att jag hade sovit..
haha! :)

Men jag och mamma åkte till birsta och åt och bara strosade runt
där i nåra timmar, och sedan ville vi inte åka hem så vi gick in på
rusta, media markt och elgiganten... Bara för att fördriva tiden! :)
Vi är ju allt bra roliga, Sen på vägen hem så kom vi på att vi kan
ju åka till Tina (syster) och vara med henne och Tea och dricka
lite kaffe, och Sondra var ju där också, men det gör väl inget med lite
mer sällskap! :) Vi åkte hem runt fem i åtta så jag skulle hinna till tv,
jag ville ju kolla på rosing, haha vilket sjukt pogramm, det var någon
utav killarna som höll på med droger, så nu måste jag ju kolla nästa
gång också, för jag vill veta vem av dom som håller på! ;)



Gud va hon har förstört sig själv med alla dessa operationer, hon hade nog
varit mycket finare utan all sillikon..Menmen..
Nu ska jag se på vädret :) Hahah!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ida

Haha! Jaa! Jag kollade en stund jag med! Och killarna tyckte ju att hon var otroligt vacker! Hon är ju fejk!!! Åh! killar....

SJUKT PROGRAM!

Tidpunk: 2009-02-24 @ 21:43:40
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0