jaru allt:D

Skrivet: 2009-02-19 Kl. 22:33:29
Sitter hemma nu och har duschat för ett tag sen,
skööönt, men nu sitter jag här och nördar och snackar
med älsklingen i telefonen.
Men dagen/kvällen med Elin och Stina var kanon kul,
vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord
och självklart skrämde upp varandra, haha! :)
Snackade om spöken och grejer.. haha nu blev jag rädd..
haha nu slutar jag skriver om de ;) haha sitter ju ensam
i rummet, så nee.. slut snackat om de.. ;)

Men imrn är det baaaad men skolan, fyfan vad jag hatar
det, de är de värsta jag vet!! :/ men det måste ju göras
också för att få bra betyg..;)

Varför jag skryter om mina betyg och prov helatiden det
är att jag alltid har varit dålig i skolan och hatat skolan,
men nu går det jätte bra och jag gillar verkligen skolan
och min klass för engångs skull.. visst jag kanske är
lite less på skolan vissa veckor, men det försvinner efter
ett tag, vilket är skit bra :) Så det är därför är jag så glad
för att det går så bra för mig :)


Men imrn ska jag fika med Isabelle på stan, ska bli så
mysigt, och jag ska ta min vanliga vaniljlatté ..:D
kanon gott:)
men efter det så ska jag hem och vara med älsklingen,
men jag har ingenaning vad vi ska göra :)
men ja hoppas vi hitta på nått skojj och inte bara tråkar
som vanligt, aja men tack för mig :D nu ska jag packa in
för imrn .... badet asså ;B


jag & stinagumman<3


elin o jag


fiiiiika;)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0