magkatarr & måste gå till kuraton? pff, fu!!

Skrivet: 2009-02-26 Kl. 22:22:10
Hejhej! :)
Idag har jag nästintill haft fullt upp, ne de har jag kanske inte! ;)
Men idag på skolan så slutade vi jätte tidigt,men jag och Ida hade
inte alls brottom idag, för jag skulle på hälsosamtal hos sjuksyster
halv 3 + att vi i klassen fick en uppgift som skulle vara klar någongång,
så jag och Ida passade på att göra den med engång så var det klart
med det! :)

Men sen så när jag väl kom till skolsyster så säger hon
att jag ha magkatarr och är en stressadperson, och jag strässar
aldrig, men magkatarr kanske kan stämma, men hon säger även att
jag mår dåligt också, men snällaa guuud! jag mår bra, jag har inte
ånget varenda dag, visst vissa änmen (vi pratade) är jobbigare än
andra sa jag? Och det är väl klart att man kanske inte öppnar sig
för vem som hellst, inte jag iallefall.. Och det är väl klart somfan att
man vill ha saker för sig själv, men de tyckte inte hon.. Och hon ville
att jag skulle gå till skolkuraton för en liten jävla grej, men pff. fuckyou!

Så jag var galen när mamma kom och hämtade mig för att skosystern
säger att jag har massa fel, fast jag inte ha de.. Åååååh, så jag började
tok grina på vägen hem!! Men sen när jag kom hem så kollade jag på
the hills via internett, skit bra att man kan kolla på internett. men aja!
sen blev det lite käk och sen blev det att åka till stenstan för att gå
handledarutbilldningen, en utbilldning man måste ta för att få börja
övningsköra! Och vi skulle vara där i 3 timmar, men vi blev där i 4 timmar..
skit jobbigt, jag trodde jag skulle döö, nästan! :D

Men nu så sitter jag bara här och ska väl tugga i mig en tablett som
ska hjälpa mig mage att bli bättre eftersom jag ha MAGKATARR!!
HAha, dumma tant!!  ;/

Imrn så ska jag vara med Simon efter skolan , ska vara hos hans
mamma hela helgen tror jag! :)
Men det ska bli mysigt! Ring om ni vill hitta på något med oss!:)
pok!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

SKOLANS sjuksyster suger..

En helt vanlig människa som man kan lura till exakt vad man vill...

Tro mig de går o lura alla...

O hon luras oxå jävligt mycket... skolsystrar borde ha utbildning för de jobb dom har.... de har dom fan i mig inte!



Tro inte ett ord av vad hon säger..

Magkatarr, vet du vilket helvete de är?

Äter du "bara" stektmat?

Tidpunk: 2009-02-27 @ 11:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0