sjuk!

Skrivet: 2009-02-08 Kl. 21:38:37
Helgen har varit kanon bra för min del :)
Jag och Simon har kommit varandra så nära och
allt känns kanon bra! :) jag lever i en saga nu, och
jag är prinsessan för engångskull!
"I taket lyser stjärnorna" Den filmen är den bästa
filmen jag har sett, Filmen handlar om en tjej som går
i 7;an tror jag, och hon har en mamma som lider utav
canser, och hon är osäker på sig själv och vet inte vem
hon är och vem hon ska vara! Så den rekomenderar jag
för er som gillar "äkta/riktiga" filmer, jag ääälskade den,
men det gjorde inte Simon, Hahaha..
Han kollade på taket och på väggarna han.. Inte så
intresserad av filmen, men jag började grina ja, som vanligt!
Haha, så jävla BRA FILM :)
Efter filmen så åkte vi hem till Simons mamma och jag
gick och la mig med engång, jag vart skit trött utav
bussresan med massa fylleskallar som skrek när dom skulle
prata och skrattade högt utav glädjeruset som dom hade i kroppen!


Idag vaknade jag upp med ont i halsen, biholerna och skit
ont i huvet, kanon!! Nu när alla börjar bli friska så blir jag sjuk,
och nu när jag har så mycket prov som jag måste göra och träna
på, ååhgud, hur ska jag klara dethär? :o Men det är bara att bita
ihop och hoppas att jag blir frisk snart !!
Har druckit massa med te idag så jävla gott :)
Och mamma har köpt kebab tallrikar till oss idag också,
skit gott..eller njahh, jag kände inte så mycket, men jag vet att det
är gott :) Hahaha.. Men nu ska jag ta och se på beck och sen
ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp imrn! :)

POK!
Jag älskar dig simon.

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0