Tea! :)

Skrivet: 2009-02-17 Kl. 17:43:02
Sitter här nu i mitt rum och lyssnar på bullet for my
valentine - tears dont fall, så jävla bra :)

Men idag har jag gjort prov, vilket gick skit bra, svara på alla
frågor förutom en MVG fråga, men det kommer nog gå
bra :) Sen åkte jag till mammas jobb och va med henne
tills hon slutade, eftersom jag hade inte bättre för mig idag,
så jag lekte lite med barnen där :) sen åkte vi hem till
tina för att hämta Tea, för mamma skulle vara barnvakt.
men nu orkar jag inge mer, så jag gick in till mitt rum och
pluggar istället och bara myser litegrann, jag är helt sluut
idag, trött och trött och trött ;)

Imrn ska jag gå i skolan och va cool ;) Sen ska jag hem och
vara med älsklingen min, han ska sova hos mig då :) <3
men jag måste plugga också, men det gör nog ingenting;)
Jag har prov på torsdag i Praktisk marknadsföring,
Och det tycker jag är faktist lite kul :O ja men de är inte dö tråkigt
iallefall? det är ju kanon bra :)

men kommer nog skriva lite sen, för nu ska jag äta och plugga!
pok pok!<3<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0