trött! :D

Skrivet: 2009-02-27 Kl. 19:07:14
Hejhej!! :)
Idag så var skolan jävligt slapp!! Fanns liksom inte så mycket att
göra idag,så det var sköönt som fan! :)  Men efter skolan så gick
jag Jenny och Ida till stan för att checka in lite kläder, men Ida gick
ganska snabbt för att hennes syster kom och hämtade henne, men
jag och Jenny blev kvar ett tag, men vi blev snabbt trötta och gick och
satte oss och snackade lite, Ronja och Malle kom en sväng också! :)
Sen kom älsklingen så då drog han och jag till bussen för att åka till
birsta och kolla läget där! Men det va som vanligt och jag hittade inget
mer än själva maten ;) haha! Eller vi vi fann Hussen och Sebbe och
sedan Matilda och Linus! :)

Men nu så sitter jag i simons säng och är trött. heelt slut i kroppen och
har skit ont i magen! Men ikväll så ska jag och älsklingen basta, myspys!

Men nu så vill han att jag ska sluta skriva här, han drar mig i håret! :)
pokpok!!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0