fuck skit snack

Skrivet: 2009-02-28 Kl. 17:05:04
ett snack som aldrig kommer ta slut.
ett skit snack som bara går runt runt och hittar aldrig slutet.
att bara nåra falska ord kan såra vem som hellst.
men det värsta är att skit snacket finns bland sina närmaste
vänner.

men det skrämmer mig att alltid skit snackt kommer finnas kvar
och aldrig hitta slutet.
Man vet aldrig när sin egna bästa kompis ska komma fram och
berätta vad hon har hört och tror på det.
så blir man lämnad ensam kvar.
ensam kvar i stora världen med all skit snack.
det värsta är att vart man än tar vägen så finns det fortfarande där.

Alla säger ju att "nu ska jag sluta och snacka skit, jag orkar inte
lägga mig i. jag säger ingenting så har jag ingenting sagt!"
men så är det inte, man snackar ändå, alla gör verkligen de!
så jävla trött på allt sånt nu!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0