en ren på skidor i backen :D

Skrivet: 2009-02-23 Kl. 22:14:47

Hejhej! :)
Idag har jag åkt bräda på södra berget med lilliden och
Sofia, Vi hade somsakt frilupsdag! Vi hade skit kul, tyckte jag..
Lite sekt att åka en och samma backe hela tiden, men det gick
bra tyckte jag! :)
Första åket för mig för iår, gick bättre än förväntat ;) Kanon kul :)
Men sen när jag åker liften med Sofia så hör vi folk skriker
"EN REN, EN REN I BACKEN!!"
Och vi kollade bakåt, och visst var det en ren som sprang upp i
backen, stackars lillaren med ett horn som sprang och jagade
folk, helt ensam! Men den var snäll, tror den bara ville leka lite! :)

När jag kom hem så var jag heelt slut, men självklart blev jag
tvungen att gå ut med Elvis (hunden) så jag gjorde väl derå,
och sen så slängde jag mig i soffan och kollade på tv och
bara slappade sönder :) Sen kom mamma, och sen Simon,
Så vi käkade, hjälpte mamma med att laga tacosen och sen
blev det hockey, så jag har haft fullt upp hela dagen ;) och inte
hunnit skrivit nått, men nu slänger jag in ett inlägg.. :)
Och nu blir det sova och ladda batterina för skolan imrn :)

pok!!

Simon jag älskar dig<3<3
ps, Tack Tina för skjussen hem idag<3<3
iloveu



där är renen :)


en nöjd sofia :) FIIKA TAJM :D:D


en nöjd lilliden :D


en ren med ett hoorn! :)


Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Heléne Sundling

Hahaha, little ren! vilken fin.

:D:D:D:D

Tidpunk: 2009-02-23 @ 22:54:33
Bloggadress/URL: http://helenesundling.blogg.se/
» Lydia

fin blogg :)

oj en ren? :O aldrig sett en vild ren ^^ haha kan bero på för att de inte finns några här nere då, bara kryllar av älgar och rådjur mm fast renar är sötare ^^ xD haha

Tidpunk: 2009-02-24 @ 17:55:08
Bloggadress/URL: http://lydiacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0