utmanad

Skrivet: 2009-02-24 Kl. 21:33:54
Jag har blivit utmanad av Ida

Fyra tvprogram jag brukar se: desperata hemmafruar, ugly betty, LA ink,rosing

Fyra saker jag gjorde i går: Åkte bräda, åt, datan och sov

Fyra saker jag längtar till: Sportlovet, min födelsedag, körkortet och resan till Rikke

Fyra som står på min önskelista: Pengar,kamra, resa och kläder

Fyra saker jag avskyr: Bråk, dåliga dagar, mensvärk och ångest

Fyra saker jag tycker om att göra: shoppa, vara med vänner, vara med älsk och festa

Fyra saker jag åt i går: mackor,mackor tacos, sen åt jag inge mer. haha

Fyra bloggar jag utmanar: Tessa, Rikke, Tina och Vickan(kusin)

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» ida

svar: Hahah! Jadu, bilen stog kvar idag när Linda och jag for hem iaf! :P Undrar varför den står där... :S Scaryyyy!! :S

Tidpunk: 2009-02-24 @ 21:52:43
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/
» sandra

fin blogg :D

Tidpunk: 2009-02-25 @ 02:27:24
Bloggadress/URL: http://Http://www.sandraaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0