vanilj latte!

Skrivet: 2009-02-04 Kl. 18:31:57

Efter skolan så gick jag till stan och mötte upp Issa
för vi skulle fika idag, va med hussen innan Issa kom,
så hussen följde med oss till donken först för att äta
och sen drog vi till barista för att fika och snacka lite skit! :)
Men hussen gick ganska fort för hon skulle hinna med bussen
hem, så då blev det bara jag och Issa kvar, vi tog oss en
vanilj latte, SKIT GOTT !! :) Har aldrig druckit det förut,
men det var kanon gott :):)

Sen drog vi hem, jag till mig och hon till Linda och mathias :)
Så nu sitter jag är med matteboken i högsta höjd, ska ha
matte prov imrn, jag och Sofia för vi ligger först och är klar 
med kapitlett :)

Sitter och lyssnar på Lasse Lindh- du skär :)
Jag älskar somsakt Lasse Lindh för ni som inte känner mig!
Men imrn så ska jag vara med Simon efter skolan tror jag! :)
Sen på fredag så fyller Tommy år, (syrrans pojkvän)
Så jag och Simon ska nog gå ut och äta och se på bio
på lördag för att fira våran ett års dag, men vi få se hur vi gör!
jag älskar dig gubben! :)

Men nu ska jag städa upp lite här inne, det ligger
lite kläder här och där :) Men nu ska jag fixa till så det
blir lite finare :) ni få hare så bra :)
RIKKE? i miss you!<3<3 


Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Rikke

i miss you 2 lillasyster..

Tidpunk: 2009-02-05 @ 12:36:49
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» ida

Jag drack en vaniljlatte idag! MMMMMMM vad gottt!!! :D hihihi

//Lill-Iden

Tidpunk: 2009-02-05 @ 18:50:05
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0