åh snaaark!

Skrivet: 2009-01-05 Kl. 08:48:59
gick ganska bra att kliva upp tidigt faktist.
om inte annars så känns det jävligt bra nu ...
fast jag är trött :O Men jag och mamma fick sitta
och vänta i 15 minuter för att vi skulle få komma in..
vilket var ganska jobbigt tycker vi.. haha
men sen när jag hade fått kommit in så säger hon
typ med engång att hon trodde att det var exem jag
hade i ansiktet, det är derför jag är så röd och torr..
men jag vetinte riktigt... ;o Aja, fick två salvor jag ska
hämta ut lite senare, ska bara vänta tills farsan har
vaknat, om han nu kommer att vakna, eftersom han
han blivit sjuk, med ont i halsen m.m. *KRAM*
Men jag och elvis kanske ska promenera till skönsberg
lite senare och hämta ut mina salvor och köpa nässprej till
pappsen.. :D
Men somsakt, jag fick en salva för ögona och en för ansiktet
som jag ska smörja med i 3 veckor.. fick ett litet schema
för hur jag ska smörja och när och med vilket:)


Idag så ska jag vara med simon,kanske sova där.. men jag
vet inte, börja ångra mig nu eftersom det är hockey ikv,
det är ju derby :O Timrå - MoDo, och vi har ju alla matcher
på tv, så jag skulle nog vilja se den innan jag gör nått.
för MoDo måste vinna nu för då går dom om timrå, vilket
jag hoppas att dom gör ;)
Vetinte riktigt om jag ska gå och lägga mig nu igen så jag är
pigg i matchen, men NEJ! jag ska vända tillbaka på mina dygn!!
Kommer nog skriva 1000 inlägg idag, för vafan ska jag göra nu?
Ingen är ju vaken, och jag vill inte hoppa in i duschen nu när pappa
ska försöka sova! Menmen, Sov gott ni som sover nu..(typalla)
haha! pusshej!!


fultjej.. men jag och min älskling har varit tillsammans 11 månader och
3 dagar idag! Jag älskar dig hjärtat!<3<3

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» syster

exem!Hum...¨

Hoppas dom nya krämerna funkar!





Ta nu Elvis och gå ut, pappa är ju sjuk låt han slippa gå ut med Elvis pojken idag!

Du är ju så ung,pigg,duktig o stark, du kasnke möter en kändis... så ut märej!

Tidpunk: 2009-01-05 @ 12:42:48
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0