skolan

Skrivet: 2009-01-07 Kl. 16:32:05
idag var jag aaaas trött när jag vaknade, fick knappt
upp ögona, men sen när jag väl fick upp dom så sved
det till 1000.. men så blir det om man är uppe sent!
aja, skolan var väl som vanligt, massor av skratt och stoj.
väldigt jobbigt med lektioner och så,men det gick bra!
fick vårat nya schema idag, vilket SÖÖÖG. långa dagar
heela tiden. menmen, :/

När jag kom hem så trodde jag att jag skulle få vänta
på simon, men intedå, han var visst hemma hos mig
redan, låg i min säng och satt vid datorn, dåligt chockad
jag blev då! hahaha..
Nu så ligger vi och se på made på MTV, eller simon
sover och jag kollar väl ibland. haha nämenn nu
var det visst my super sweet 16, haha! aja.

Imrn så hade jag tänkt mig att vara med tessa och
plugga lite senare, men få se hure blir med den saken!
aja, nu tror jag att jag vill ha mat!  :D
tjingeling, pussokram

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» C

okey :) Fick annat för mig för ett tag sen men nu jobbar jag inte för att det är lite jobb där just nu.. jaså? :) Samma här faktiskt men jag hade inte ens ditt nr =|

Tidpunk: 2009-01-07 @ 18:46:31
Bloggadress/URL: http://purifyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0