vårshow / maria

Skrivet: 2009-01-27 Kl. 21:29:24
helloo där :D
Idag har skolan sugit som vanligt,
jag är så jävla skol less nu så jag vet inte vart jag
ska ta  vägen, +att jag har prov imrn och det känns
inte så jävla bra eller ;o

Skulle ju vara med Tessa imrn men nu ska hon
åka till finland till hennes släktingar, buhu livet
SUGER ju nu känns det som :(

Idag har jag varit med Maria, hon kom till min skola
och fick vara med på en lektion utan lärare, sen gick
vi till hedbergska för att kolla på vårshowen!
Och den söööög faktist, förutom nåra låtar då, men dom
flestavar skit dåliga, buhuu..
Sen åkte vi hem till mig och chillade lite och såg på film
och snackade lite och kollade på youtube, haha kung de!:D
Men sen när hon åkte så hoppade jag in i duschen och sedan
kollade jag på hockey med mamma och pappa!

men nu måste jag träna på provet :D pusshej!



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0