båt,bada,bastu? mmmuums

Skrivet: 2009-07-15 Kl. 01:08:50
h e j s a n   h o p p s a n   ! !
Idag vaknade jag upp klockan 13.00, ganska irreterande.. kul att vakna upp
och hela dagen är förstörd, men det första jag tänkte på va att oj då, älsklingen
slutar ju bara om tre timmar.. haha ! :D men jag käkade lite frulle sen ringde jag
till Rikke och hörde vart dom var, och dom var hemma så jag drog upp dit och va
där typ i 20 minuter, sen skulle vi ner till mig och käka middag typ..

efter några timmar så kom Elin,Stina och Erika och hämtade mig så drog vi ut
mot stina.. Vi åkte lite båt och fikade vid bryggan, sen drog vi upp till Stina och badade
bubbelbadkar och bastade, sen gick vi upp till hennes rum och drack tee och snackade
massa snusk och myste.. som vanligt!! tjejer gör ju inget annat ;)

Imrn så blir det bilbingo med mamma, Lena och molly tror jag. men det är våra grannar
iallefall, men det ska bli as mysigt !:) jag ääälskar bil bingo :)

Simon ?? jag saknar dig as mycket :O


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ida

haha, härligt! ;)

Kanske vi ska ta någon fin sommarkväll på uteserveringen? :D

Tidpunk: 2009-07-15 @ 10:20:42
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0