gud vad jag älskar livet.. ibland :D

Skrivet: 2009-07-25 Kl. 17:50:54
då var mitt liv som sambo över ;)
Denna vecka ha varit helt underbar, haha!! en hel vecka med älskade girls!! ;)
vi har haft så jävla kul fast vi inte har gjort ett skit, vi har bara degat framför tv;n
och skrattat och slagits :D haha as kul :D

Nu sitter jag hemma hos älskade Simon! Äntligen får man vara med han då,
det var typ 10000 år sedan :D

Men du kusinvickaaan?!?! how are you today ??!?!? HAHA, ont i skallen elr?
säg inte att du har ögoninflamation,för det har du inte, du är nog bara bakfull?
haha.. har nog aldrig sett någon fullare än dig, och jaa jag är seriös nu! HAHA
lillgumman min!! <3<3 och jaa,du är fortfarande liten ;)

Idag så ska jag och Simon nog bara slappa, som vanligt.. vilket jag är jävligt
less på, menmen.. kan ju inte vara party alla dagar!! :/
nu ska jag kolla facebook och grejer ;) hare bra..tjing :D

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» maria

sakna dig!!!!!!!!

Tidpunk: 2009-07-25 @ 18:01:34
Bloggadress/URL: http://mwalde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0