ojoj

Skrivet: 2009-06-12 Kl. 14:55:29
hallå där! :D
igår så gick jag och träffade min nya klass, fast alla nya var inte
där, så de va bara nattis jossan och shalow som va där, och dom
känner jag ju sen innan! haha :) Så det var inge nytt för mig.
Men när jag kom hem så fick jag ett sms av elin och där stog de att
nu drar vi till stan och ska kolla på studenterna, ska du med så kom
ut om 10 minuter. 10 minuter??? JAG ÄR INTE ENS KLAR!!
så jag fick snabb fixa mig och sedan sa bussen ner till stan,
där jossan elin dannis och julia var :)

Kollade på hedbergskas elever som gick ut, och fyfan vad man längtar
till en annan tar studenten! guuud va de ska vara kul :)
Men jag har ju bara två år kvar ! haha lillkajsa vettu! :)

Men sen så åkte jag stina och elin till timrå för att kolla på Linus på hans
student också! de verkar inte lika kul som sundsvalls student! men han
var så glad, eller de såg ut som de iallefall! :D

Sen drog vi hem och gjorde oss klar och käkade lite, sen kom de massa
brudar till elin för att för festa, sen blev de timrå på någon fest där, och
sen så åkte vi til stan och träffade massa folk ..efter de så blev det läggdags.
en annan hade ju fått i sig alledeles för mycket.. haha sällan!!
Du och jag Ida!! :) haha ;)

men nu så sitter och väntar på Simon, han ska komma hit och vara här
ett tag, sen ska han på fest någonstans, och jag och brudarna ska dra
till emma och festa där, men jag ska hålla mig nykter ja! Det är också
kul, att vara nykter på en fest och kolla hur alla beter sig. haha! :D

Men tack för mig! :D puss
men 5 dagar kvar rikke! WOOOHII!!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0