party party hela helgen!

Skrivet: 2009-06-04 Kl. 21:17:27
Idag har jag varit på skolan och tråkat.. klippt och klistrat, vilket jag
hatar.. Fick reda på ett prov jag inte hade pluggat till och jag trodde jag
skulle få ett ig, men de blev ett klart VG !! hahah!

Sen drog jag hem till Elin gumman min, och kollade på twilight, sen drog
vi och kolla på match, men drog i halvleken och spelade basket med julia
erika och massa fler fast jag och elin gummsan stog och kollade på.

Och nu ä jag hemma och ska snart duscha och packa tills imrn, för då
äre idrott på skolan och sedan blire fest på kvällen!
Efter skolan så ska jag till elin med engång, så ni vet ;)

Vi har ju hyrt laserhallen så de kommer bli fett med nice ;) Först spela
massa och sedan blire bubbel bad med en grogg! ;) Kan inte bli bättre
hahah!! :D




slänger in en bild sen senaste partyt med brudarna!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» syster

O jädra lyllo!

Jag vill oxå på lacerhall!



Tror jag flytta hem... kan säga att de va näääära i går..hahaha!

puss puss ses snaaaaaaaart

Tidpunk: 2009-06-05 @ 11:24:19
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0