shopping centrum!

Skrivet: 2009-06-20 Kl. 12:36:54

Tjenare alla i kalla sverige.
Jag sitter inne just nu och väntar på att alla ska bli klara, för vi ska dra till
ett shopping center senare, men just nu håller Tina på att dansa med Tea
och tea håller på att skratta ihjäl sig, och jag älskar när barn skrattar !! haha
Hon har så gulligt skratt ! :)

Men igår så var vi ute på resturang med Isas familj, Vilket var jätte pinsamt
från en början med den gick bra lite senare :)
Men tack och lov så slapp jag att pussa kinderna för att säga hej och hejdå!
Hahaha!!! Men sen åkte vi och kollade på horor, dom var jätte fina vissa utav
dom, men då visade det sig att dom fina var visst killar, alltså transvestiter.
hahaha!! :) Men det var nog 20 horor minst som stog på vägarna, och unga
fina flickor..  :( Men det brukar vara jätte många men vi åkte ju dit så tidigt på
kvällen så det var somsagt inte så många!!

Sen när vi kom hem så hoppade vi i sängen med engång. Alla var helt slut
sen middagen med 19 spaniorer .. de skriker när de pratar och skrattar högt
och jaa.. låter som att de är mist 30 pers.. haha !:)

Idag blire shopping igen på ett shopping centrum, och imrn blire det bada
på en strand tror jag !:) Vi få se vad världen har att visa oss ! :)

Då vare bra för mig :D hejdå nu ska vi dra:D


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0