3 nya skor

Skrivet: 2009-03-30 Kl. 18:27:54
hallå där! :)
Idag har jag jobbat på skopunkten, och jag fick lära mig kassan
idag lite lätt sådär :) kanon kul!! Fast lite pinsamt men det gick bra.
Men när jag kom hem så var Tina och Tea här, och gissa någon som
blev glad? :) JO JAG!! :D :D

och jag söker fortfarande sommarjobb för fulla mugglar, men jag tror
att jag inte kommer få något sommarjobb, men vi får väl hålla tummarna!

Imrn så ska jag vara med Simon, ska följa med honom till stan eller birsta
för han ska köpa sig en ny jacka, och jag har lagt undan 3 skor på skopunkten
så jag ska köpa dom imrn! :) KANON SNYGGA!! JAG ÄLSKAR DOM!! :D
Kom och hälsa på och köp nåra skor ni också! :)

MEN GUUD, vilket vår väder idag!! :) Jätte varm och jätte mysigt! :)

Men nu ska jag se på ungamödrar med mamma och tina! :)
pok

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» tessa

du får lägga ut bilder på pjucksen sen baby;)

Tidpunk: 2009-03-30 @ 21:58:32
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0