bilder sen fjällerna/idag/min födelsedag! :)

Skrivet: 2009-03-08 Kl. 22:24:58
Hejhej! :)
Sitter i min efterlängtade säng och nördar vid datorn och
snackar med älsklingen i telefon :) Idag har jag åkt bil
bil och bil ! Sen kom somsakt Tina Tommy och Tea och
åt hos oss, så jag busade lite med Tea och litegrann med
Tina också, hahah !! Sen blev det kolla på the hills och sedan
wipe out, fyyyfan vilket roligt pogram!:D
Men nu så väntar jag på att beck ska börja, det är ju reklam som
vanligt, jag hatar reklamer :D haha!!

Men imrn så börjar min praktik som sakt, och jag är jätte nervös,
jag vetinte vad jag ska ha för kläder på mig eller nått !!
Hoppas det inte blir någon jobbig dag och bara massa stress.
För då kommer jag dö !! ;)
Men nu ska jag lägga ut lite bilder sen fjällerna :)

pok


vi åkte skoter me mamma o pappa :)


en nöjd simon, hahaha!!


vi i pulkan bakom skotern:D haha


pappa o mamma i puben o kollar på hockey:)


pappa på after skii


mamma på afterskii och får en smäll av pappa! :D hahah


tommy, sebastian och lena på after skii!


stina på backyard babies på skalet,(fast där va vi på disco) haha


albin är nöjd för han har öl ! :D haha


jag och älsklingen är också nöjda ! haha :D



och pappa va hungrig idag, men han åt inte uppallt. hahah!


och lilltea som fick en majskrok :D


och en bild på min tårta som jag har gjort till min födelsedag :D


min ring jag fick av simon på min födelsedag! :)
Jag älskar dig Simon, precis ringen som jag ville ha!!<3
Tack hjärtat!! :)

Kommentarer
3 KOMMENTARER


» eeeeeeelin

även ringen på förlovningshanden ;);) äre förlovning på gång eller? ;) haha

Tidpunk: 2009-03-08 @ 23:14:03
» R

puss gruka vad kul med bilder!

hoppas de går bra idag... klädproblem? jag skulel haft SKOproblem ja!



Puss påreä

Tidpunk: 2009-03-09 @ 11:36:55
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» ida

mycket fin ring! :D

Tidpunk: 2009-03-10 @ 18:33:32
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0