det gick väl sådär

Skrivet: 2009-03-22 Kl. 14:37:42
Idag har jag gjort uppkörningen och provet för skoter.
Uppkörningen gick kanon bra, det var jätte kul, vill köra mer(A)
Men jag stog faktist och gruvade mig, eftersom jag inte har
kört på ett år, men det gick kanonbra!!

Provet gjorde vi efter körningen, och det gick inte så bra, det
var många frågor som jag var osäkra på, men satt dom iallefall,
men det viktigaste är ju att jag klarade det, så det är ju skit skönt!
Så nu vill man ju bara upp till fjällerna och köra!! :D

Ska faktist upp till vemdalen nästa helg, så då blire nog att jag
kommer köra ganska mycket tror jag!! :) Och då blir det jag mamma
pappa och simon som åker upp !:)

Men idag har jag städat, så nu är det jätte fint faktist :)
men jag har samma problem som min vän Ida, för mycket kläder och
för liten garderob, och det är nog ganska många tjejer som har det
problemet, men somsakt, det är bara att tycka!! HAHA!! :D

Senare så ska jag och Simon åka till Simons pappa och hämta
hans innebandy grejer och sen ska vi åka till ljusta för att simon
har match, så då ska jag kolla på! :) hihi!

aja,men nu får jag inte skriva nå mer, men nu har jag skoterkort
iallefall, haha mys! :)

pok

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» mamma

Vad duktig du är då gumman, med att städa o tagit skoter kort/puss

Tidpunk: 2009-03-22 @ 15:25:26
» R

Men du är ju bäst du!

Du är såååååååååååååå duktig!

Tro på dig själv så kommer du långt...



Idag har vi varit o grillat.. o solfaktorn på..

Jätte varmt har vi haft idag!

Folk gick i bar överkropp..

själv satt jag i en av isas sovtröjor..haha

Va fan.. ska man grilla så behöver man inte va så speciellt läcker,...



Looove u

Tidpunk: 2009-03-22 @ 17:51:17
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0