helgen!

Skrivet: 2009-03-02 Kl. 20:35:57
hejhej!!:)
har inte skrivit på nåra dagar menmen..

Lördags: Så kom linda och hämtade mig i en röd mini buss,
haha as cool! men där var det fullt med barn! :D
Tessa,Sarha, Stoffe, Andreas och ett litet barn som blev min
bästis som jag inte kommer ihåg vad hon heter.. ! hah! :D
Men Lindas lillasyster! :) Men dom skjussade mig till
Filip och Hanna, och där var de fest. fulla muggar ! :D
Hade kanon kul! (Y) sen åkte vi med Hedde hem fast först
så blev det BIG BOY!! KANON GOTT!! :)
efter maten så somnade jag och Simon..!

Söndag: Då blev det bara massa mys och ont i huvve och magen,
så chirre och dirre och coca cola! Kanon gott, precis vad min kropp
behövde;)

Idag; Vaknade jag upp käkade lite frulle, gjorde mig klar och åkte
till Ikea med mamma, Tina och Tea :) kollade runt lite, mamma köpte
en jacka och Tina ett par skor, själv så köpte man nada, hittade
verkligen ingenting!! :/ Sen så åkte vi hem jag fick busa lite med Tea
för mamma och Tina gick ner till källaren och skulle leta efter massa
ramar och shit..  Sen kom pappa hem och då åkte jag till indal för att
hjälpa han med nån grej, men de behövde jag tydligen inte så jag satt
inne med Lena och mamma och drack kaffe och snackade massa
om vemdalen! :D Ska bli så kul att åka dit :D:D

Och imrn är det någon som bli 17år, och vem kan de vara? :D JOO
JAAAAAAAAG :D:D:D

kommer lite bilder sen ihelgen :D


jordens bästa elin!<3<3


elin och tobbe, sötajävlar ;>


hanna, som blev 18 år :D


haha tobbe blev en aning less på mig och min jävla kamra;)


hahah va söta vi är.. HAH NOT!!


haha gaangster tjejen! ;) lilltea <3<3


dräggel gumman!!





somsak, vem blir 17 imrn då? :D
ring och grattis min 3 mars, då blir jag glad:D

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» eeeeelin

ååh, varför måste jag alltid vara så snygg? :S



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... eller? ;)

Tidpunk: 2009-03-03 @ 17:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0