och matten rullar på.KUL! :D

Skrivet: 2009-03-25 Kl. 17:27:03
hallå där!!
Idag har jag varit på skolan! lite halv tråkigt så dära, är så himla
less på vissa ämnen och lärare nu så jag tror jag spyyyyr!! :)
Men på matten rullade de på somfan idag, det har typ stått
stilla med matten nu ett bra tag..eller en vecka, men idag så blev
jag smart och gjorde massor med tal och sidor faktist ;) Så snart
är jag klar med kapitlett och det känns skönt somfan! :)
Tur att jag är en sådan som gillar matte då, och är duktigt när jag vill
vara de, och jobbar bra och fort :) halvpluggis i matte faktist(A)
haha!!

Efter skolan så gick jag och Olivia på stan och tog oss en vanlij-
latte.. Så himla gott och så himla mysigt att vara med dig gumman,
trivs så himla bra med dig, synd att vi inte var grannar. haha!! :)
Men när jag får körkort så kommer jag åka till dig varje dag! HAHA!!
Är ju somsakt ett år kvar.. Men det gäller att tänka framåt.. haha!

Och nu sitter jag bara här och tråkar för mig själv, men somsakt..
Det är bra på tv idag har jag för mig..Men Greys är det ju iallefall..
Kanon.. Ja.. Det var mycke program som skulle börja idag igen,
så jag lär ju sitta här själv i mitt rum och se på tv. haha!! :)

Aja.. Nu ska jag spana in tråkiga facebook! :)
pok!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Anonym

du jobbar på bra! :D

Just det. jag måste också kolla på facebook! ...:P

Tidpunk: 2009-03-29 @ 10:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0