tröja!

Skrivet: 2009-03-21 Kl. 15:55:47
hej och håå!
Idag har jag varit på birsta och jag köpte en tröja ifrån money,
en grå one size tröja.. Eller en stor klänning typ som en klänning,
eller nee. de är en stor tröja bara:), skit snygg med ett skärp i midjan!
sen åkte vi till williys för mamma o tina skulle köpa nått
så jag köpte mig en hårfärg! :D ljusa slingor, men de lär ju
bli orange, fast jag bryr mig inte så mycket nu faktist!!

Idag är det inte min dag om jag säger så, men jag orkar inte
gå in på det. men det är inte min dag!
och jag orkar inte så mycket idag heller, få se vad jag ska göra
ikv, om jag ska vara med Linda eller om jag bara bli hemma..
För jag är lite orolig över en viss person som inte ha det lätt
just nu.. jag orkar inte alltid hjälpa till och finnas där, jag
orkar faktist inte de..

...en ledsen pok till er idag! :/


syns inte så bra, men den är jätte fin iallefall!! :)

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ida

pok. :(

Tidpunk: 2009-03-22 @ 10:56:28
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0